TBWA PR w nowych barwach

Autor: admin. Data: 7 Dec 2011, 9:01.

Agencja TBWA PR, należąca do TBWA Group, zmodyfikowała swoje logo. Dotychczasową srebrną kolorystykę znaku firmowego agencji, zastąpiono kolorem czerwonym. Zmiana logo wynika z unifikacji identyfikacji wizualnej spółek działających w ramach grupy TBWA.

Nasze nowe logo podkreśla, że jesteśmy częścią globalnej organizacji, jaką jest TBWA Group.
W całej grupie TBWA dominuje kolor czerwony, dlatego też srebro TBWA PR po 8 latach obecności na polskim rynku zmienia się w czerwień. Coraz więcej projektów jest obecnie realizowanych wspólnie z innymi podmiotami z grupy, komunikacja staje się coraz bardziej zintegrowana, rynek ewoluuje. Dlatego unifikacja identyfikacji wizualnej w ramach TBWA Group to jak najbardziej naturalny krok. Myślę, że to zmiana na dobre – w końcu kolor czerwony to król wszystkich kolorów, symbol życia
i odwagi – powiedziała Agnieszka Szymanowska, Dyrektor Zarządzająca w agencji TBWA PR.

Nowe logo zostało wprowadzone w listopadzie 2011 roku.


Tagi:
Kategorie: Aktualności |

Zostaw komentarz